Top categories
Quick Links


Cart

Vaša košarica je prazna!

Skupaj brez DDV: 0.00€
SKUPAJ: 0.00€

Pridobite svoj HAIRBACK ali pa dobite denar nazaj. 90-dnevna garancija vračila denarja!

Zakaj je izdelek Toppik idealen za vaš frizerski salon?

Avtor: Maja Zule - 11 Mar 2024 54092 0 komentarjev
Zakaj je izdelek Toppik idealen za vaš frizerski salon?

Zakaj je izdelek Toppik idealen za vaš frizerski salon?

Obisk frizerskega salona je nujno zlo ali privilegij in razkošje vsakega izmed nas, ki imamo radi urejene in zdrave lase. Vendar je odločitev o tem, kateri frizerski salon bomo obiskali konec koncev še vedno stvar vsakega posameznika. In kako se odločimo? Po vljudnosti in ustrežljivosti frizerja ali frizerke, kvaliteti storitev, preteklih izkušnjah, dodatni ponudbi, udobnosti, lokaciji in vsekakor tudi kvaliteti izdelkov in pestremu asortimanu, ki jih frizerski salon ponuja.

In zakaj ne bi imel dober frizerski salon razširjene dodatne ponudbe, če je to privilegij strank in omogoča celo dodatni zaslužek in kar je še najbolj pomembno, strankino zadovoljstvo. Eni takšnih izdelkov so zagotovo izdelki, ki pomagajo prikriti plešavost, katera je vsakodnevna tegoba marsikoga ali pa naredijo lase gostejše in izničijo videz tankih in lomljenih las. Lep primer slednjega so zagotovo izdelki podjetja Toppik. Njihov produkt, ki pomaga pri boju s plešavostjo je navidezni zgostitvenik las, ki pa las ne uniči, temveč jim da videz polnejših in sijočih las. Vlakna v izdelku so proizvedena iz naravnih organskih proteinov, kar pomeni, da gre za popolnoma enako sestavo, kot so naši lasje. Ta vlakna so nato naelektrena s statično energijo, kar pomeni, da se po nanosu popolnoma vežejo na lase.

Mogoče se sliši zapleteno, vendar je njegova uporaba zelo enostavna. Izdelek enostavno potresemo po laseh in območju, kjer jih primanjkuje, z razdalje približno 5cm do 8cm. Kljub enostavni uporabi, pa je obstojnost dobra, prav tako rezultati, saj lasje v 30 sekundah postanejo ponovno gosti. Ko izdelka ne želimo več na svojih laseh ga enostavno speremo s šamponom in po želji ponovno nanesemo, vendar obvezno na posušene lase. Pomembno je tudi, da izberemo primerno barvo vsebine izdelka, ki se ponuja v devetih barvah, da se kar najbolje približamo svoji naravni barvi las.

Poleg zgostitvenika las Toppik, podjetje ponuja še več tovrstnih izdelkov, ki so kvalitetni in enostavni za uporaba, spremljajo pa jih odlični rezultati in zadovoljstvo uporabnikov. Prilagojeni so tudi z različnimi velikostmi, kar pomeni racionalnejšo uporaba. Vsi izdelki so naravni in ne dražijo kože, če izdelek primerno uporabljamo. Zato so na voljo tudi slovenska navodila, priča tem prepričljivim rezultatom pa je ogromno uporabnikov po Svetu, ki so nad omenjenimi izdelki še posebej navdušeni.

Dejstvo je, da se vsak drugi moški bori s plešavostjo in čedalje več predstavnic nežnejšega spola, ki si želijo vsaj videz gostejših las. In zakaj jim ne bi pomoč ponudili v frizerskem salonu, kamor bi se rade vračale po tovrsten trentma. Izdelki Toppik so specializirani za boj proti redkimi lasmi in ponujajo dodaten volumen, ter revolucionarne rešitve s pomočjo naelektrenih delcev. Podjetje se je začelo ukvarjati z rešitvami zoper plešavost pred 30 leti in danes izdelke uporablja že več kot milijon ljudi. Sodelovanje s podjetjem, ki razvija revolucionarne ideje in je specializirano na področju izpadanja las, pa je zagotovo ena izmed konkurenčnih prednosti frizerskega salona.

Napišite komentar

Pozor: Besedilo komentarja mora vsebovati med 25 in 1000 znakov!
Pozor: Ime mora vsebovati med 3 in 25 znakov!
Pozor: Neveljaven e-poštni naslov!

Najnovejše

Sorodni članek

Kje je najbolj razširjen izdelek toppik po svetu in zakaj?

KJE JE NAJBOLJ RAZŠIRJEN IZDELEK TOPPIK PO SVETU IN ZAKAJ? Izpadanje las in njihovo tanšanje je..

Zdravila, ki povzročijo izpadanje las

Zdravila, ki povzročijo izpadanje las Izpadanje las ima lahko mnogo različnih vzrokov, tako odp..

Zakaj je izdelek Toppik največja priložnost za vsak frizerski salon?

Zakaj je izdelek Toppik največja priložnost za vsak frizerski salon? Dejstvo je, da na trgu ni ..