
Zakaj je izdelek Toppik največja priložnost za vsak frizerski salon?
Dejstvo je, da na trgu ni izdelka, ki bi v primeru plešavosti omogočil ponovno rast las, so pa zagotovo izdelki, ki ljudem pomagajo prekriti redke lase in dajejo zgled polnejše pričeske. To so izdelki Toppik. In če slednjemu dodamo še dejstvo, da ¾ človeštva ni zadovoljno s svojo pričesko in je eden najpogostejših razlogov tudi izpadanje las... Potem imamo novo poslovno idejo za vsak frizerski salon. To so izdelki Toppik, ki združujejo oba omenjena dejstva, frizerskemu salonu pa lahko prinesejo dodatno zadovoljstvo strank in posledično tudi dodaten zaslužek.
Vsak frizerski salon si želi, da bi stranka po koncu svojega obiska odšla iz salona zadovoljna in bi se ponovno vrnila, kajti vsaka redna stranka zagotavlja obratovanje tudi v prihodnosti. Različne stranke preferirajo tudi različne storitve in če smo navedli podatek, da ¾ vseh ljudi ni zadovoljno s svojimi lasmi, potem bo dober frizer znal ugoditi in rešiti njihov problem. In če lahko z minimalnimi pripomočki rešimo njihov problem plešavosti, potem ni potrebno omenjati, da se bo stranka rada vračala k nam.
Da ne bomo gledali zgolj abstraktne slike, navedimo konkretne podatke, ki bodo potrdili našo sliko, da nam redne stranke zagotavljajo obratovanje, hkrati pa prinašajo dodaten zaslužek. Dodaten zaslužek pa je zagotovo izdelek Toppik.
Izdelek Toppik – zgostitvenik las, ki omogoča prekrivanje predelov brez las, pravzaprav ne stane veliko. Embalaža, ki vsebuje 50g zgostitvenika in omogoča povprečno kar 120 nanosov, nas stane v veleprodaji 44,90€. Če delimo slednjo vsoto s povprečnim številom nanosom (120), nas en nanos stane zgolj dobrih 37 centov. To bi se sicer ob rednem nanosu dolgoročno izplačalo kupiti tudi posameznikom za svoje domače potrebe, še posebej zato, ker nanos ni zapleten. Vendar, pa je ob tem podatku vsak frizer z žilico podjetništva videl odlično poslovno priložnost, saj lahko en nanos v povprečju skupaj s storitvijo, ki nas zamudi ravno dve minuti, prodamo za 5€. To pomeni, da že pri enem nanosu zaslužimo več kot 4,6€.
Recimo, da smo manjši frizerski salon, in dnevno obišče naš frizerski salon 20 strank, od tega 10 moških in ker se polovica moških srečuje s problemom plešavosti, to pomeni 5 moških in če uspemo prodati vsaj 4 moškim, to pomeni za nas dodatnih 18,52€ zaslužka dnevno samo pri moški populaciji. Če k temu dodamo še vsaj 2 ženski, je to dodatnih 9,26€ zaslužka na dan na ženski populaciji. Če sedaj že zaokrožimo dobiček pri uporabi izdelka Toppik-zgostitvenik las, to pomeni dodatnih 27,78€ čistega prihodka dnevno, mesečno pa kar nekaj več kot 555€.
In ne pozabimo! Govorili smo o čistem prihodku, kar pomeni, da smo že odšteli stroške nakupa izdelka in predpostavljali, da nam nanos vzame le nekaj minut, pri tem pa ne potrebujemo omenjati dodatnih stroškov, saj je nanos enostaven in zelo hiter.
Mogoče smo ob omenjenih podatkih res zaznali možnost konkretnega dodatnega zaslužka, pa smo se takoj vprašali, kako bomo ljudem prodali izdelek in kako bodo reagirali nanj. Zato je potrebno omeniti, da izdelek že uporablja več kot milijon zadovoljnih uporabnikov in da ljudje vedno bolj preferirajo izdelke, ki so vse bolj naravni. Tako je tudi z izdelki Toppik. Toppik zgostitvenik je narejen iz naravnega proteina, kar pomeni, da je podoben sestavi naših las, je zato odporen na veter, vlago in ostalim vremenskim vplivom, speremo pa ga s pomočjo šampona. Gre za enostavno tehniko, ki jo je razvilo podjetje Toppik, saj so vlakna naelektrena s statično energijo in se zato vežejo na naše lase. Uporaba je enostavna in naravna, kar pomeni še dodaten korak pred konkurenco. Kar pomeni, da lahko naredimo korak naprej in si ravno z izdelki Toppik postavimo nedosegljive meje konkurence, kar pomeni dodatne stranke, dodaten zaslužek in nov način prekrivanja plešavosti.
Značke: Toppik zgostitvenik las plešavost redki lasje frizerski salon podjetniški zaslužek strankina zadovoljstvo prodaja vlakna s statično energijo naravni proteini konkurenca v salonih učinkovita rešitev lasje hitro nanašanje naravni izdelki dobiček frizerski posel inovacije v frizerstvu nove poslovne priložnosti
Napišite komentar